anugerah juara lagu 26

Wahai WANITA SELURUH DUNIA , wahai GADIS SEMASA , berpada-padalah mencari CINTA MUKA BUKU sebelum anda rasa BERIBU SESALAN . KALAU BERPACARAN tu jangan sampai lupa hukum KARMA . Oh sweetnya berKEKANDA ADINDA . Sweet sweet jugak , jangan sampai merana . Nanti masuk berita , seorang gadis bunuh diri dengan terjun ke SUNGAI LUI . Oh , itu PENAKUT namanya . Cinta itu berisiko . Kalau taknak tanggung risiko , jangan bercinta . KISAH HATI kita biarlah ikhlas kerana Allah , kerana itu adalah saat SEDETIK LEBIH yang sangat berharga. Kalau anda berduka , lihatlah video maharaja lawak jozan yang berbunyi - Begitulah AWAN NANO


SATU LAGI


SUNGAI LUI mnjadi saksi pertemuan KEKANDA ADINDA yang telah menjadi gelaran tanda kasih kita seketika.
Saat itu aku merasakan kaulah WANITA SELURUH DUNIA yang senantiasa menjadi GADIS SEMASA padaku. Namun, kini segalanya berubah, SEDETIK LEBIH telah aku habiskan menunggumu di tempat itu, namun kau tak kunjung tiba.
Mujurlah saat itu AWAN NANO sudi menemani sedihku. Baruku tahu kau sebenarnya seorang yang PENAKUT kerana tidak mampu berterus terang tentang statusmu.
Benarlah kata orang tua, " KALAU BERPACARAN biarlah berpada-pada, kelak BERIBU SESALAN mula muncul dalam diri ". Baru aku percaya CINTA MUKA BUKU bukanlah cinta yang sejati, aku percaya HUKUM KARMA dan dikau akan terima balasannya. Untk itu, biarlah aku pendam & simpan KISAH HATI ini untuk selamanya...





ANUGERAH JUARA LAGU 26 UNIK!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan